Shopping Cart

No products in the cart.

Home Custom Cart0 Wishlist0 Custom
Monkey Vape

18+

A jeni mbi moshen e lejuar per te konsumuar produkte vape ?

Reviews

Ne në Monkey Vape krenohemi me shërbimin tonë të shkëlqyer dhe përzgjedhjen e produkteve kryesore në industri, ne sigurojmë që të disponojmë vetëm më të mirën dhe ofrojmë zgjidhje për çdo situatë.

Ne jemi të lumtur që ju të na lini një vlerësim ndaj nesh. Ne kemi shkruar udhëzuesin dhe politikën tonë të vlerësimit më poshtë, ju lutemi mbani parasysh ato që janë shkruar më poshtë përpara se të lini vlerësimin tuaj:

Behu i sjellshem

Asnjë sharje apo gjuhë e papërshtatshme. Ne verifikojmë që të gjitha komentet nese janë të vërteta. Nëse keni pasur një përvojë negative, ju lutemi na kontaktoni përpara se të lini vlerësimin tuaj, ne premtojmë ta zgjidhim pakënaqësinë tuaj.

Si të shkruaj një vlerësim të shkëlqyeshëm?

Një mënyrë e shkëlqyeshme për të filluar është të mbani mend komentet në vend kryesisht mbulojnë produktet, shërbimi ndaj klientit dhe vlerësimin e përvojës së përdoruesit zakonisht lihen në komentet e Google. Një vlerësim i produktit i shkruar mirë dhe informues është një mënyrë e shkëlqyer për të treguar vlerësimin tuaj për një produkt fantastik dhe për të ndihmuar të tjerët ta gjejnë atë, duke përshkruar përdorshmërinë dhe të mirat dhe të këqijat e produkteve është një mënyrë e mirë për të filluar. Një mënyrë e mirë për të kontrolluar nëse vlerësimi juaj është i dobishëm është të pyesni veten, a do të më ndihmonte ky vlerësim?

Një vlerësim i shkëlqyeshëm i shërbimit do të përshkruajë përvojën tuaj, duke përfshirë përdorshmërinë e faqes në internet, shpejtësinë e transportit dhe nëse kishte ndonjë problem, sa shpejt dhe lehtë ishte për t’u zgjidhur.

Çfarë duhet të shmangni në vlerësimin tim në internet?

Ne kërkojmë nga të gjithë vlerësuesit të përmbahen nga përdorimi i gjuhës së neveritshme, gjuhës së urrejtjes dhe sulmeve personale ose shthurjes. Ne kërkojmë që një përvojë negative ose pozitive të përshkruhet me saktësi dhe në detaje për t’i lejuar të tjerët të marrin një vendim dhe që ne të përmirësojmë përvojën tonë, vlerësimet jo përshkruese nuk janë aq të dobishme për të tjerët.
Vlerësuesit gjithashtu duhet të shmangin lënien e komenteve të shërbimit në faqet e produktit, kjo në mënyrë të padrejtë ndryshon saktësinë e vlerësimit me yje të një produkti. Të gjitha vlerësimet e shërbimit duhet të lihen në rishikimet e Google. Për shembull, nëse keni marrë një shërbim të shkëlqyer, por një produkt të keq, produkti duhet t’i lihet një vlerësim i ulët me yje dhe një vlerësim i lartë me yje në komentet e Google.

A mund të shkruaj për një përvojë negative?

Po, sigurisht, vlerësimet pozitive dhe negative na lejojnë të vazhdojmë të përmirësojmë shërbimet tona dhe të informojmë klientët tanë. Sidoqoftë, ne përpiqemi t’i zgjidhim të gjitha çështjet në një standard të kënaqshëm, prandaj ju kërkojmë të na kontaktoni ose na lejoni t’ju kontaktojmë pasi të kemi lënë rishikimin, në mënyrë që ta zgjidhim problemin për ju.

A i hiqni ndonjëherë komentet?

Në përgjithësi, ne nuk i heqim komentet e përdoruesve, megjithatë, Google mund ta bëj këtë sipas gjykimit të tyre, ne nuk kemi të dhëna se cilat komente hiqen. Sa i përket vlerësimit të produktit, ne mund të heqim çdo koment të papërshtatshëm ose fyes, si dhe çdo koment të lënë nga një blerës i pa verifikuar nëse nuk mund të vërtetojmë se është bërë një blerje.